Movimento Indipendentista Ligure    Regole generali    Aiuto      Cerca      Utenti      Calendario  
Benvenuto Visitatore ( Connettiti | Registrati ) Rispedisci Email di convalida

Finn-a o friolan!
  Reply to this topic Start new topic Start Poll

draughtsplayer
Inviato il: Martedì, 23-Set-2008, 13:30
Quote Post

Indipendentista

Gruppo: Members
Utente Nr: 41

Lo stato italiano ha riconosciuto la minoranza friulana soltanto con la recente legge 482/1999; questo ha permesso l'attivazione ufficiale dell'insegnamento della lingua friulana nelle scuole.

Da Wikipedia
Only registered users can see links
Registrati o Entra nel forum!

Perché no o zenéize ascì?
Only registered users can see pictures

PMEmail Poster

draughtsplayer
Inviato il: Martedì, 23-Set-2008, 13:46
Quote Post

Indipendentista

E miæ: gh'é finn-a i cartélli.

Messaggio modificato da draughtsplayer il Martedì, 23-Set-2008, 13:46

PMEmail Poster
Adv
Adv

R. Embriaco
Inviato il: Martedì, 23-Set-2008, 20:24
Quote Post

Interessato
**

Utente Nr: 5

caro draught
ma tu hai veramente 15 anni???
e sei veramente contrario alla Repubblica???
non mi convinci...

salùo

PMEmail Poster

draughtsplayer
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 12:30
Quote Post

Indipendentista

QUOTE (R. Embriaco @ Martedì, 23-Set-2008, 19:24)
caro draught
ma tu hai veramente 15 anni???
e sei veramente contrario alla Repubblica???
non mi convinci...

salùo

No ò mai dito de êse contraio a-a Repubrica Italiann-a. Mai.
Scì, ò chinz'anni. A òtobre ne faiö sezze.

PMEmail Poster

zena féin
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 16:38
Quote Post

Attivo

Utente Nr: 112

No ò mai dito de êse contraio a-a Repubrica Italiann-a. Mai.
Scì, ò chinz'anni. A òtobre ne faiö sezze.

orecchie da mercante....

Repubrica Italiann-a??? cos'é???????

salùo

PMEmail Poster

Liguria Nazione
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 16:59
Quote Post

Indipendentista

Utente Nr: 42

Embriaco intendevi la nostra repubblica (de zena o ligure) o quella degli spaghettari?

PMEmail Poster

Ambrones
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 18:06
Quote Post

Patriota Ligure

Utente Nr: 29

QUOTE (Liguria Nazione @ Mercoledì, 24-Set-2008, 15:59)
Embriaco intendevi la nostra repubblica (de zena o ligure) o quella degli spaghettari?

IO DI REPUBBLICA NE CONOSCO SOLO UNA!!!
REPUBBLICA DE ZENA, E SPERO DI VEDERNE UN'ALTRA MOLTO PRESTO,
LA NOSTRA REPUBBLICA LIGURE!!!!!

PMEmail PosterUsers WebsiteYahoo

draughtsplayer
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 18:39
Quote Post

Indipendentista

Alôa, o dìggo 'na òtta pe tùtte: scibén che stàggo in sce sto förum, no ò mâi dîto d'êse d'acòrdio co-o MIL.
No me va de caciâme in polìtica a-a mæ etæ (e mànco da grànde), dónca...

PMEmail Poster

SPQI
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 19:39
Quote Post

Patriota Ligure

Utente Nr: 40

Un vecchio detto recita:

Se non ti occupi di politica, prima o dopo la politica si occuperà di te...

Medita e medita sul fatto che non si può vivere senza un'idea su una questione, specialmente se è così importante, solo eprchè è scomodo prendere una decisione radicale.

PMEmail Poster

draughtsplayer
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 20:02
Quote Post

Indipendentista

QUOTE (SPQI @ Mercoledì, 24-Set-2008, 18:39)
Medita e medita sul fatto che non si può vivere senza un'idea su una questione, specialmente se è così importante, solo eprchè è scomodo prendere una decisione radicale.

Ma mi, e mæ idêe, ghe l'ò!
Ma no veu dî che doviéiva êse d'acòrdio con viâtri.
Ò me sbàlio?

PMEmail Poster

Franco
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 21:33
Quote Post

Patriota Ligure

Gruppo: Gestore
Utente Nr: 2

QUOTE (draughtsplayer @ Mercoledì, 24-Set-2008, 17:39)
Alôa, o dìggo 'na òtta pe tùtte: scibén che stàggo in sce sto förum, no ò mâi dîto d'êse d'acòrdio co-o MIL.

Dimme 'na cosa, draughtsplayer. Ansi, dimose 'na cosa tutti quanti. Tutti quanti rispondemmo a sta domanda chi: percose bezeugna parlâ o zeneize ancheu?

No saiva megio inprende e parlâ l'ingleize? Con l'ingleize ti gii o mondo. Co-o zeneize... no ti væ manco a Struppa!

Aloa? Percose, draughtsplayer, ansi tutti niatri, percose voemo parlâ o zeneize? Perché mi scrivo chi in zeneize? Percose me daggo da fâ? In fondo, amiando ben, a cos'o serve o ZENEIZE?

PMUsers Website

Franco
Inviato il: Mercoledì, 24-Set-2008, 21:50
Quote Post

Patriota Ligure

Gruppo: Gestore
Utente Nr: 2

QUOTE (draughtsplayer @ Mercoledì, 24-Set-2008, 17:39)

QUOTE (Franco @ Mercoledì, 24-Set-2008, 20:33)
In fondo, amiando ben, a cos'o serve o ZENEIZE?

Amixi, ma gh'ei pensou? No bezeugna ciù dase da fâ! Emmo finio de domandase tra de niatri se o zeneize o vivia ancon! Ma percose mi (e ti, e ti ancon, e ti ascì che t'ascondi) , percose niatri voemo parlâ o zeneize?

Ben, cao mæ grande amigo de chinz'anni che "A òtobre ne faiö sezze", cao mæ draughtsplayer, pe mi gh'é solo unna motivaçion pe parlâ o zeneize e dase da fâ a tegnî viva sta nostra antiga lengoa! E a motivaçion a l'é
I D E N T I T Æ !!!!!

Mi veuggio parlâ zeneize pe savei chi son, donde son e mæ reixe, chi l'é quello co-o quæ son apreuo a parlâ, pe avei memoia de 'n popolo, de 'n grande popolo:

quello di nostri poæ liguri!

E chi l'é che difende a nostra identitæ, a nostra stoia, e nostre tradiçioin, e nostre reixe? Mia, cao mæ grande amigo draughtsplayer, in gio no gh'é goæi gente: gh'è solo o M.I.L. ch'o se da da fâ, ch'o no pensa a atro che a niatri zeneixi che voemo existe, che voemo vive!

Feipin, 'n atro grande amigo, chi
o l'à scrito
Vogliate bene al Mil, dunque, per riscattare questi valori schiacciati dal nazionalismo di stampo napoleonico-sabaudonazista. Per cortesia pubblicatela.

Ecco, cao draughtsplayer e raxoin che mostran che stâ co-o M.I.L. veu dî stâ co-a Liguria, co-a nostra identitæ, con tutti niatri. Inta nostra Liguria indipendente se parliâ o zeneize!

Seguo!

PMUsers Website

draughtsplayer
Inviato il: Giovedì, 25-Set-2008, 13:20
Quote Post

Indipendentista

Va ben, no me son spiegòu ben.
Aloa, pe edocaçion, rispondiö a-e domande che m'éi fæto.

Aloa? Percose, draughtsplayer, ansi tutti niatri, percose voemo parlâ o zeneize? Perché mi scrivo chi in zeneize? Percose me daggo da fâ? In fondo, amiando ben, a cos'o serve o ZENEIZE?

No, Franco, la domanda a l'é 'n'âtra: perché mi, che gh'ò chinz'anni, perdo o mæ tenpo apreuo a-o zeneize?

Se ti ghe pensi ben, no gh'é nisciùn da mæ etæ ch'o gh'à a mæ mæxima pascion: a lengoa zeneize. Porieiva fâ tutt'atro: aloa, perché mi parlo o zeneize?
1. Me piaxe e lengoe. No gh'é ninte da fâ.
2. No pensæ che me segge acòrto da figeu de quant'o l'êa inportante o zeneize. Scì, o conosceiva, ciù o meno, ma nisciùn in famiggia m'à mai dito: "Parla in zeneize". Son mi, co-a mæ voentæ, ch'ò dito: "Euggio parlâ o zeneize".

E va ben. Segonda domanda: a cös'o serve o zeneize?
A quello che t'æ dito ti: mi veuggio parlâ zeneize pe savei chi son, donde son e mæ reixe, chi l'é quello co-o quæ son apreuo a parlâ, pe avei memoia de 'n popolo, de 'n grande popolo.
E, pe mi, l'é ciù inportante che l'ingleize!

Tersa domanda (za che ghe son, euggio metilo in ciæo): i zoeni comme mi, o zeneize, o parlan?
Ma manco pe seunno! Son l'ùnico! E, tante òtte, son pigiòu pe scemmo perché parlo o zeneize, a lengoa di vegi!
Ai zoeni ghe piaxe de ciù (e vò-u diggo pe esperiensa) pensâ a-o sesso, a-a dröga e, inti megio caxi, a-a televixon.
Bella zoentù che gh'emmo! Bravi!
Donca, a-a fin, a domanda tanto ateiza: òua comme òua, o zeneize o l'à quarche poscibilitæ de sopravive?
Mi diggo pròpio de no, armeno finché i zeneixi no s'adesciàn.

E òua a question do M.I.L.
Son d'acòrdio con viâtri pe quello che dî in sciô zeneize. Pò-u resto, a parte d'ese pigiòu pe lucco (= scemmo) ògni òtta che preuo a parlâ de l'indipendensa, no veddo comme se ghe porieiva ariescî e, soviatutto, comm'o porieiva ese (economicamente parlando) 'na Liguria Indipendente.
Ma no pensæ che mi no veugge ben a-a mæ tæra: l'é pròpio perché gh'euggio ben che parlo coscì!

Messaggio modificato da draughtsplayer il Mercoledì, 01-Ott-2008, 22:04

PMEmail Poster

zena féin
Inviato il: Giovedì, 25-Set-2008, 14:43
Quote Post

Attivo

Utente Nr: 112

massimo rispetto draught!!!
io ti ho capito perfettamente!!!!

solo dubito che tu abbia sedici anni.....più di quanto dubito che la Liguria tornerà sovrana......

.....quindi... se tu a sedici anni parli e pensi così per me sarà sempre e comunque un giorno in meno all'INDIPENDENZA!!!!!

salùo doge draught!!!

PMEmail Poster

SPQI
Inviato il: Giovedì, 25-Set-2008, 20:09
Quote Post

Patriota Ligure

Utente Nr: 40

QUOTE (draughtsplayer @ Giovedì, 25-Set-2008, 12:20)
No, Franco, la domanda a l'é 'n'âtra: perché mi, che gh'ò chinz'anni, perdo o mæ tenpo apreuo a-o zeneize?

Se ti ghe pensi ben, no gh'é nisciùn da mæ etæ ch'o gh'à a mæ mæxima pascion: a lengoa zeneize. Porieiva fâ tutt'atro: aloa, perché mi parlo o zeneize?
1. Me piaxe e lengoe. No gh'é ninte da fâ.
2. No pensæ che me segge acòrto da figeu de quant'o l'êa inportante o zeneize. Scì, o conosceiva, ciù o meno, ma nisciùn in famiggia m'à mai dito: "Parla in zeneize". Son mi, co-a mæ voentæ, ch'ò dito: "Euggio parlâ o zeneize".

E' stato così anche per me, ti assicuro che ciò non mi ha impedito di parlarlo fino ad oggi e non ho molti anni di più di quelli che sostieni d'avere.

E va ben. Segonda domanda: a cös'o serve o zeneize?
A quello che t'æ dito ti: mi veuggio parlâ zeneize pe savei chi son, donde son e mæ reixe, chi l'é quello co-o quæ son apreuo a parlâ, pe avei memoia de 'n popolo, de 'n grande popolo.
E, pe mi, l'é ciù inportante che l'ingleize!

Ritengo, personalmete, che il genovese non sia per nulla importante e che l'umanità non avrà grossi problemi dopo la sua cancellazione, in fondo sono molte le lingue perdute nella storia e chissà quante quelle sconosciute. Ciò nonostante condivido appieno questo tuo sentimento ed io continuerò a parlarlo anche da solo s enon ci saranno più interlocutori in grado di capirmi.

Tersa domanda (za che ghe son, euggio metilo in ciæo): i zoeni comme mi, o zeneize, o parlan?
Ma manco pe seunno! Son l'ùnico! E, tante òtte, son pigiòu pe scemmo perché parlo o zeneize, a lengoa di vegi!

Qui devo darti torto, il fatto che tu non ne abbia d'intorno non significa che non vi siano comunità nelle quali la lingua preferita anche dai giovani è il ligure e che non vi siano molti genitori (anche giovani) che tengano ad insegnare la lingua ai loro figli. Certo sono pochi, forse sempre meno (o forse sempre più???) ma è per questa ragione che occorre impegnarsi, anche politicamente, per salvare il salvabile e renderlo vettore di una svolta epocale per la nostra civiltà.

Ai zoeni ghe piaxe de ciù (e vò-u diggo pe esperiensa) pensâ a-o sesso, a-a dröga e, inti megio caxi, a-a televixon.

In quanto alla prima...
contando che i drogati nella migliore delle ipotesi non superano la trentina, direi che il problema si risolve dassè
*. Bisogna operare e contare sulla gioventù sana per quanto rara e introvabile essa sia, per contare di poter costruire un nuovo futuro. Per quanto riguarda la TV, se potessimo avere una TV tutta ligure direi che sarebbe auspicabile che i giovani vi passassero un po' di tempo (non troppo) davanti ed anche per fare ciò occoree impegnarsi politicamente per far sì che le cose cambino.
Bella zoentù che gh'emmo! Bravi!

Donca, a-a fin, a domanda tanto ateiza: òua comme òua, o zeneize o l'à quarche poscibilitæ de sopravive?
Mi diggo pròpio de no, armeno finché i zeneixi no s'adesciàn.

Perchè tu ti senti adescio solo perchè parli in genovese? Svegliarsi significa impegnarsi e l'impegno meglio speso è quello laddove si possono veramente cambiare le cose, cioè in politica. Politica non è solo rubare soldi e fare i propri interessi. Se chi si butta in politica sono persone oneste e di sani principi, possono afre grandi cose per il proprio popolo. Certo che con il continuo "Maniman" che governa anche te, si va poco distanti.

E òua a question do M.I.L.
Son d'acòrdio con viâtri pe quello che dî in sciô zeneize. Pò-u resto, a parte d'ese pigiòu pe lucco (= scemmo) ògni òtta che preuo a parlâ de l'indipendensa, no veddo comme se ghe porieiva ariescî e, soviatutto, comm'o porieiva ese (economicamente parlando) 'na Liguria Indipendente.
Ma no pensæ che mi no veugge ben a-a mæ tæra: l'é pròpio perché gh'euggio ben che parlo coscì!

Queste sono tue impressioni che rispetto e non condivido. Peer quanto riguarda l'economia ripetiamo epr l'ennesima volta un dato solo: la Liguria manda a Roma 13 miliardi di euro all'anno, ricevendone solo uno e mezzo. I conti, t che vai a scuola, sarai senza dubbio in grado di farli.

PMEmail Poster
Utenti totali che stanno leggendo la discussione: 0 (0 Visitatori e 0 Utenti Anonimi)
Gli utenti registrati sono 0 :

Topic Options Pagine : (2) [1] 2  Reply to this topicStart new topicStart Poll  

[ Script Execution time: 1.9081 ]   [ 20 queries used ]   [ GZIP Abilitato ]